2011年6月20日 星期一

大花紫薇六月盛開

踏入夏天,大花紫薇已經枝葉茂盛,還開滿紫色的大花朵。大花紫薇其實在4月底仍然只得光禿禿的枝椏,一副蕭瑟的冬天模樣,但短短個多月內,竟可像脫胎換骨一般,變得花葉繁茂。

大花紫薇(Queen Crape Myrtle) 又名大葉紫薇,但無論是叫大花紫薇或大葉紫薇,都是名符其實,因為它的葉片大,花朵又大,那六塊紫色花瓣,皆有不規則的齒邊,看起來像縐紙,既有趣又漂亮,難怪蜜蜂也被吸引得在大花紫薇的花間徘徊良久,才依依惜別。大花紫薇原產於印度,看來也很適合在香港生長。

3 則留言:

  1. 這些紫薇外表醜陋,亦無性格,與清麗脫俗的荷花不可以道理計。

    回覆刪除
  2. 之所以話各花入各眼就係咁解囉。閣下唔中意大花紫薇,希望另外有惜花之人中意啦,唔係佢就好慘架嘞,我估點都會有啩。荷花當然就唔使講,受到絕大部分人欣賞啦。我同你一樣,都好中意荷花,不過我心中仍然有d位置俾其他嘅花,我冇錯係花心一d。我早幾日同d老友都去影左唔少荷花嘅相,稍後上載呢個blog,到時敬請光臨,多多指教。

    回覆刪除
  3. 可能小弟受周敦頤先生的影響較深,偏愛蓮花。新月人何時上載最新的花照?小弟翹首以待。

    回覆刪除